Yhteystiedot ja yhdistyksen hallitus

Suomen Palovammayhdistys ry
c/o Allergia-, Iho- ja Astmaliitto ry, Mannerheimintie 107, 00280 Helsinki.

suomenpalovammayhdistys(at)gmail.com

Allergia-, Iho- ja Astmaliitto ry
Aino Loikkanen, järjestöasiantuntija, harvinaistoiminta
aino.loikkanen@allergia.fi, 050 301 4262

Suomen Palovammayhdistys ry:n hallitus

Suomen Palovammayhdistys ry toimii vapaaehtoisvoimin. Yhdistyksen toiminnan suunnittelusta ja toteutuksesta vastaa yhdistyksen vuosikokouksen valitsema hallitus. Palovammayhdistys on valtakunnallinen yhdistys, mutta hallituksen jäsenet vaikuttavat asuinalueellansa omilla toimillaan Palovammayhdistyksen asioissa. Paikallisissa Palovammayhdistyksen toimintaan liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä hallitukseen suomenpalovammayhdistys(at)gmail.com

Suomen Palovammayhdistys ry on Allergia-, Iho- ja Astmaliitto ry:n jäsenjärjestö, ja liitto palvelee myös Palovammayhdistyksen jäseniä.

Suomen Palovammayhdistys ry:n hallitus v. 2021

Puheenjohtaja Marko Vainio

Hallituksen muut jäsenet:
Tero Salonen, vpj.
Ulrika Björkstam
Marko Nurmola
Katri Nurmola
Eero Sarkonsalo
Henna Vainionpää

Varajäsenet:
Juha Salo
Heli Tilaéus

Puheenjohtaja Marko vastaa yhdistyksen edunvalvonnasta sekä yhteistyöstä Allergia-, iho- ja astmaliiton suuntaan.
Hallituksen jäsenten vastuualueet ovat: Tero Salonen (varapuheenjohtaja, jäsenvastaava), Ulrika Björkstam (sihteeri ja vertaistuki), Marko Nurmola, Katri Nurmola (sidosryhmät), Eero Sarkonsalo (varainhankinta). Varajäseninä Juha Salo ja Heli Tilaéus.

Hallituksen tavoitat parhaiten sähköpostitse suomenpalovammayhdistys@gmail.com